Пошуковий запит: (<.>A=Гордійчук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гордійчук С. В. Реформування системи професійної освіти україни в контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_5
|
2. |
Гордійчук С. О. Дисидентська діяльність Йосипа Терелі у 1960–1980-х роках (за матеріалами карних справ КДБ) [Електронний ресурс] / С. О. Гордійчук // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_40 Висвітлено питання боротьби Йосипа Терелі, уродженця Закарпаття за свободу віросповідань та звільнення засуджених радянським урядом за віру у 1960 - 1980-х роках. Він жертва каральної психіатрії, автор і розповсюджувач самвидаву. За свої антирадянські виступи 23 роки свого життя провів у радянських в'язницях, концтаборах, психіатричних лікарнях та на засланні. І врешті був депортований за межі Радянського Союзу як один з ревних дисидентів Закарпаття у 1987 р. Праця базується на основі архівних матеріалів Управління Служби безпеки України на Закарпатті.
|
3. |
Шатилоо В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до Європейський стандартів [Електронний ресурс] / В. Й. Шатилоо, С. В. Гордійчук, В. З. Свиридюк // Україна. Здоров'я нації. - 2013. - № 4. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2013_4_16
|
4. |
Гордійчук С. О. Індивідуальна протидія тоталітарному режиму в Закарпатті у 1950 – 1970-х роках [Електронний ресурс] / С. О. Гордійчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Історія. - 2012. - Вип. 29. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuist_2012_29_9
|
5. |
Гордійчук С. В. Доступ до публічної інформації [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2013. - № 8. - С. 165-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2013_8_28
|
6. |
Свиридюк В. З. Від Волинської школи фельдшерів до Житомирського інституту медсестринства [Електронний ресурс] / В. З. Свиридюк, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук, О. В. Горай, І. Р. Махновська // Україна. Здоров'я нації. - 2010. - № 4. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzn_2010_4_29
|
7. |
Свиридюк В. З. Житомирському інституту медсестринства – 135 років! [Електронний ресурс] / В. З. Свиридюк, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук, О. В. Горай, І. Р. Махновська // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2010. - № 4. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSG_2010_4_21
|
8. |
Гордійчук С. О. Антирадянські настрої населення Закарпаття в часи "сталінщини" (1944-1953 рр.) [Електронний ресурс] / С. О. Гордійчук, В. В. Міщанин // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2015. - Вип. 32. - С. 142-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2015_32_13
|
9. |
Шатило В. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту” [Електронний ресурс] / В. Й. Шатило, С. В. Гордійчук // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_2_25
|
10. |
Гордійчук С. Український національно-визвольний рух на Закарпатті (1944–1958 рр.) [Електронний ресурс] / С. Гордійчук // Вісник Прикарпатського університету. Історія. - 2013. - Вип. 23-24. - С. 419-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_Ist_2013_23-24_59
|
11. |
Гордійчук С. Застосування інтегрованої інформаційної системи в управління освітнім процесом у медичному коледжі [Електронний ресурс] / С. Гордійчук // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_16
|
12. |
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Гордійчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1-2. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_1-2_25 Узагальнено досвід створення стандартів вищої медичної освіти галузі знань ОКР "Охорона здоров’я" на основі студентоцентрованого навчання та компетентністного підходу. Розподілено результати навчання за трьома основними сферами: когнітивна (пізнавальна), афективна (емоційна), психомоторна. Виокремлено принципи державної політики у сфері вищої освіти: сприяння сталому розвитку суспільства шляхом підготовки конкурентоспроможного людського капіталу та створення умов для освіти протягом життя; міжнародна інтеграція системи вищої освіти України у Європейський простір вищої освіти за умови збереження і розвитку досягнень та прогресивних традицій національної вищої школи; державна підтримка підготовки фахівців з вищою освітою для пріоритетних галузей економічної діяльності, напрями фундаментальних і прикладних наукових досліджень, науково-педагогічна та педагогічна діяльність; сприяння здійсненню державно-приватного партнерства у сфері вищої освіти; відкритість формування структури і обсягу освітньої та професійної підготовки фахівців з вищою освітою. Сформовано напрями формування і реалізації державної політики у сфері вищої освіти: гармонійна взаємодія національних систем освіти, науки, бізнесу та держави з метою стійкого розвитку соціально-економічно розвитку держави; збереження і розвиток системи вищої освіти та підвищення якості вищої освіти; розвиток автономії ВНЗ та академічної свободи учасників освітнього процесу; забезпечення розвитку наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності ВНЗ та їх інтеграції з виробництвом; запровадження механізмів стимулювання підприємств, установ, організацій усіх форм власності до надання першого робочого місця випускникам ВНЗ. Деталізовано змістові складові цього інтегративного утворення.Обобщен опыт создания стандартов высшего медицинского образования области знаний ОКР "Здравоохранение" на основе студентоцентрованного обучения и компетентностного подходов. Распределены результаты обучения по трем основным сферам: когнитивная (познавательная), аффективная (эмоциональная), психомоторная. Выделены принципы государственной политики в сфере высшего образования: содействие устойчивому развитию общества путем подготовки конкурентоспособного человеческого капитала и создания условий для образования в течение жизни; международная интеграция системы высшего образования Украины в Европейское пространство высшего образования при сохранении и развитии достижений и прогрессивных традиций национальной высшей школы. Сформированы направления формирования и реализации государственной политики в сфере высшего образования: гармоничное взаимодействие национальных систем образования, науки, бизнеса и государства с целью устойчивого развития социально-экономического развития государства; сохранение и развитие системы высшего образования и повышения качества высшего образования; развитие автономии ВУЗов и академической свободы участников образовательного процесса; обеспечения развития научной, научно-технической и инновационной деятельности ВУЗов и их интеграции с производством; внедрения механизмов стимулирования предприятий, учреждений, организаций всех форм собственности к предоставлению первого рабочего места выпускникам. Детализировано содержательные составляющие этого интегративного образования.The article deals with the need to refresh educational content and establis ha new higher education standards framework according to the new law of Ukraine "On Higher Education". The demands as for the quality scope, structure and educational outcomes defined by the education standards framework are determined. The basic concepts "education standards framework", "education programme", "competence", "learning outcome" are analyzed in the paper. The advanced experience of creating education standards framework within subject area 22 – "Health Care", specialty 223 "Nursing", educational level Bachelor is generalized. This experience is backed on the main principles of Competence-based approach and the concept of student-centered education.
|
13. |
Гордійчук С. Діяльність антирадянських молодіжних організацій на Закарпатті (1946–1956 рр.) [Електронний ресурс] / С. Гордійчук, В. Міщанин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Історія. - 2016. - Вип. 1(1). - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ist_2016_1(1)__20
|
14. |
Гордійчук С. В. Діяльність центру експертизи та моніторнигу якості освіти як складової внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності у медичному навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_12
|
15. |
Гордійчук С. О. Вірники-протестанти Закарпаття під тоталітарним пресом (друга половина 1940-х – 1960-ті роки) [Електронний ресурс] / С. О. Гордійчук // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії. - 2013. - Вип. 24. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvtvi_2013_24_35
|
16. |
Гордійчук С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу [Електронний ресурс] / С. Гордійчук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_3_10
|
17. |
Гордійчук С. В. Забезпечення якості освітньої діяльності на інституційному рівні [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(2). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(2)__29
|
18. |
Гордійчук С. В. Концептуальні основи якості вищої освіти в Європейському та національному просторі [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(1). - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(1)__3
|
19. |
Гордійчук С. В. Якість як пріоритетний напрям освітньої діяльності медичного навчального закладу [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(3). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(3)__15
|
20. |
Гордійчук С. В. Обґрунтування внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти у КВНЗ "Житомирський медичний інститут" в умовах європейської вищої школи [Електронний ресурс] / С. В. Гордійчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 6. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_6_16
|
| |